Hvis der mangler bøger i de pakker, du har modtaget
Inden du kontakter kundeservice, beder vi dig tjekke følgende:
-
Har du modtaget besked fra PostNord med track and trace?
PostNord sender en mail med track and trace til hver pakke, der afsendes. På den måde ved du, hvor mange pakker, der er på vej.
Har du ikke modtaget track and trace-information, kan du kontakte kundeservice og få at vide, hvor mange pakker, der er på vej.
-
Har du kigget på følgesedlen i kassen?
I hver kasse med bøger ligger der en følgeseddel.
På følgesedlen kan du se, hvor mange bøger, der er leveret i ordren. Hvis en bog er i restordre, vil tallet under 'leveret' være lavere end tallet for det 'bestilt'. De resterende bøger bliver sendt, når de er på lager igen.
Hvis tallet for 'leveret' og 'bestilt' er ens, og du har modtaget alle kasser i bestillingen, beder vi dig kontakte kundeservice.
Hvis du stadig har spørgsmål, så kontakt kundeservice eller udfyld formularen og vælg emnet levering.