Gå til indhold
Dansk
  • Der er ingen forslag, da søgefeltet er tomt.

Når jeg logger ind på et læremiddel, får jeg en melding om, at jeg ikke har licens. Hvad skyldes det?

Hvis du får en melding om, at du ikke har adgang eller licens til et digital læremiddel, kan der være flere årsager:

  1. Hvis du arbejder på en skole med flere afdelinger eller mere end én skole, skal du sørge for at være logget ind fra den skole eller afdeling, der har købt adgang. Hvis du ikke får mulighed for at vælge den rigtige afdeling / skole, kan du løse det ved at slette de gemte data i din browser (cookies og cache og herefter prøve igen. Se her hvordan du gør det. 
     
  2. Tjek, om din institution stadig har abonnement. På minside.alinea.dk kan du se, hvilke digitale læremidler din skole har adgang til.
     
  3. Hvis du stadig har problemer, så kontakt vores tekniske support. De kan hjælpe dig med at løse problemet. Ring på tlf. 70 23 46 66 (Alle skoledage 8:00 - 16:00) eller skriv til os